lt

Reklama: tarp klasikos ir modernumo

Almas Rupšlaukis, Bronislavas Čereška, Darius Jokubauskas

Reklama: tarp klasikos ir modernumo

Mokomojoje knygoje „Reklama: tarp klasikos ir modernumo“ apžvelgiama reklamos istorija ir teorija, analizuojamos reklamos priemonių ir kampanijų efektyvumas, poveikis vartotojui, pateikiami praktiniai pavydžiai ir užduotys. Kadangi reklamos rinka yra labai didamiška, leidinyje apžvelgiamos ne tik tradicinės (klasikinės), bet ir moderniosios reklamos priemonės. Tai padiktavo ir naujosios knygos pavadinimą. Knygą sudaro 2 dalys: pirmoje dalyje apžvelgiamos tradicinės (klasikinės) reklamos priemonės, antrojoje – moderniosios.

Bendruomenių kraštotyra
Vasara su knyga
Mickevičiana
Vilnijos vartai
Skaitymo festivalis
Bibliotekos rekonstrukcija
Epaveldas
Bibliotekos pažangai 2
Knygų lobis
Interaktyvi biblioteka