Almas Rupšlaukis, Bronislavas Čereška, Darius Jokubauskas
2020-09-14
Mokomojoje knygoje „Reklama: tarp klasikos ir modernumo“ apžvelgiama reklamos istorija ir teorija, analizuojamos reklamos priemonių ir kampanijų efektyvumas, poveikis vartotojui, pateikiami praktiniai pavydžiai ir užduotys. Kadangi reklamos rinka yra labai didamiška, leidinyje apžvelgiamos ne tik tradicinės (klasikinės), bet ir moderniosios reklamos priemonės. Tai padiktavo ir naujosios knygos pavadinimą. Knygą sudaro 2 dalys: pirmoje dalyje apžvelgiamos tradicinės (klasikinės) reklamos priemonės, antrojoje – moderniosios.
Komentarai
Valstybės biudžetinė įstaiga. Trakų g. 10, LT-01132, Vilnius, tel. (8 5) 262 5570, el. paštas: [email protected] Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 190757755.
Komentarai