Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Reklama: tarp klasikos ir modernumo

Almas Rupšlaukis, Bronislavas Čereška, Darius Jokubauskas

Reklama: tarp klasikos ir modernumo

Mokomojoje knygoje „Reklama: tarp klasikos ir modernumo“ apžvelgiama reklamos istorija ir teorija, analizuojamos reklamos priemonių ir kampanijų efektyvumas, poveikis vartotojui, pateikiami praktiniai pavydžiai ir užduotys. Kadangi reklamos rinka yra labai didamiška, leidinyje apžvelgiamos ne tik tradicinės (klasikinės), bet ir moderniosios reklamos priemonės. Tai padiktavo ir naujosios knygos pavadinimą. Knygą sudaro 2 dalys: pirmoje dalyje apžvelgiamos tradicinės (klasikinės) reklamos priemonės, antrojoje – moderniosios.

Biblioteka visiems
AVBA
Bibliotekų tinklaraštis
Tvari biblioteka
Šeimadienių biblioteka
Skaitykis su knygomis
Bendruomenių kraštotyra
Vilnijos vartai
Vasara su knyga
Mickevičiana
Prisijungusi.lt
Skaitymo festivalis
Ibiblioteka.lt
Knygų startas
Epaveldas
Draugiškas internetas