Projekto tikslas - sukurti taikomus inovatyvių produktų ar paslaugų prototipus pagal atlikto tyrimo rekomendacijas, įtraukiant kūrybinių industrijų atstovus bei socialinių ir humanitarinių mokslų ekspertus.
Projekto uždaviniai:
patikrtini prototipus relevantiškose situacijose ir vietose stebint jų naudojimą;
parengti prototipų naudojimo žemėlapius bei indentifikuoti jų pritaikymo galimybes ir efektyvumą;
Projektą finansuoja Lietuvos kultūros taryba ir Lietuvos Respublikos kultūros ministerija.
#MŪSŲKRAŠTAS virtualioje realybėje
Projekto tikslas - ugdyti Vilniaus regiono (Alytaus ir Vilniaus apskričių) 14-18 m. vaikų ir jaunimo skaitmeninio raštingumo įgūdžius, skatinti juos kurti prasmingą kraštotyrinį turinį, domėtis ir dalintis savo krašto informacija su bendraamžiais.
Projekto uždaviniai:
ugdyti vaikų ir jaunimo skaitmeninio raštingumo įgūdžius, suteikti virtualios realybės programavimo įgūdžius;
stiprinti vaikų ir jaunimo domėjimąsi Vilniaus miestu, jo objektais, vietomis, žymiais žmonėmis, skatintant dalyvauti konkurse, žaidžiant ir bendraujant;
stiprinti vaikų ir jaunimo žinias apie Vilniaus regioną ir kraštotyrą, paveldą ir lankytinas vietas.
Projektas finansuoja Lietuvos kultūros taryba ir Lietuvos Respublikos kultūros ministerija.
Vilniaus regiono bibliotekos tinke: internetinių svetainių atnaujinimas, kūrimas ir pritaikymas neįgaliesiems
Projekto tikslas – sudaryti sąlygas Vilniaus regiono bendruomenėms naudotis informacija apie kultūros paslaugas ir produktus, elektronines paslaugas bibliotekose.
Projekto uždaviniai:
Sukurti Vilnuiaus regiono bendruomenės patrauklias ir prieinamas interneto svetainas ir tinklaraščius
Sukurti Vilniaus regiono bendruomenėms internete pateikiams reprezentatyvius tektus ir informaciją apie bibliotekų teikiamas kultūros paslaugas ir produktus;
Populiarinti ir patraukliai pateikti Vilniaus regiono bendruomenėms bibliotekų teikialas elektronines paslaugas.
Projektą finansuoja Lietuvos kultūros taryba ir Lietuvos Respublikos kultūros ministerija.