Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Paieška

Nuotolinė edukacija „Susikurkime kompiuterinį žaidimą“

Nuotolinė edukacija „Susikurkime kompiuterinį žaidimą“
Dauguma moksleivių tikriausiai mėgsta karts nuo karto pažaisti vienokius ar kitokius kompiuterinius žaidimus, bet ar susimąstome kaip jie kuriami? Ar užteks geometrinių žinių norint suprogramuoti žaidimo herojaus valdymą? Kokius matematinius ar loginius veiksmus galime pritaikyti norėdami padaryti žaidimą įdomesniu ar sudėtingesniu? Ar sugebėtume apjungdami turimas matematikos, informatikos, dailės ar net muzikos žinias sukurti unikalų žaidimą su mūsų pačių kurtais scenarijumi, grafika, garsais, iššūkiais bei valdymu?
 
Užsiėmimo metu ne tik mėginsime atsakyti į šiuos klausimus, bet ir kurdami nesudėtingą žaidimą pažindinsimės su programavimo principais. Naudosimės patogiu nemokamu internetiniu įrankiu MakeCode, kuris dėl savo supaprastinto grafinio programinio kodo pateikimo blokeliais puikiai tiks tiek pirmajai pažinčiai, tiek ir pažengusiems programuotojams. Trumpai susipažinę su teorine dalimi, kiekvienas kursime savo unikalų žaidimo herojų, kurį galėsime valdyti ekrane. Tikimės viskas pasirodys kiek paprasčiau nei gali skambėti ir maždaug įpusėjus susitikimui jau galėsime džiaugtis veikiančiomis savo pirmojo kompiuterinio žaidimo užuomazgomis.
 
Edukaciją pratęsime gilindamiesi į programavime naudojamas kintamųjų, priskyrimo sakinių, sąlygos sakinių ir ciklų sąvokas bei naudojimo būdus, stengsimės pritaikyti šias žinias kurdami nesudėtingą kompiuterinį žaidimą, ieškosime interaktyvių ir kūrybiškų sprendimų. Tikimės, kad pasinaudodami užsiėmimo metu įgytomis žiniomis, dalyviai galės savarankiškai arba su edukatoriaus ar informatikos mokytojo pagalba pratęsti pažintį su programavimu ir sukurti ne vieną įdomų projektą. Na, o pasibaigus karantinui būtinai pakviesime į bibliotekos Kūrybos laboratoriją, kur savo sukurtus žaidimus galėsite išmėginti mūsų turimoje „Adafruit Pybadge LC“ konsolėje.
 
Dalyviams reikalingas bazinis kompiuterinis raštingumas (mokėjimas naudotis pele, dirbti keliomis programomis vienu metu, naudotis interneto naršykle bei ZOOM platforma, įsijungti mikrofoną), taip pat pagelbės mokyklinės matematikos žinios.
Vietų skaičius ribotas.

Rekomenduojamas dalyvių amžius: 12–16 metų ar vyresni.
 
❗ Būtina registracija (prisijungimai į edukaciją bus atsiųsti tik užsiregistravusiems.): https://forms.gle/BX5bmoRBU2UyoPKUA
ℹ Daugiau informacijos: el.p. [email protected] arba tel. (85) 261 37 09.
 
Jei edukacijos laikas jums netinkamas, susisiekite, ieškosime galimybių surengti papildomą edukaciją.